Известие

Collapse
No announcement yet.

престъргване на барабани алфа 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • престъргване на барабани алфа 145

    Здравейте колеги имам нужда от съвет.
    От известно време задните спирачки не работят добре.С нови накладки съм но положението е ужасно.Едната ми гума въобще няма спирачки а другата реагира слабо.Откарах колата на сервиз ,където ми казаха че спирачките са си ок ,ама трябва да се направи престъргване на барабаните /извинявам се ако не съм написала правилно думата/ на струг.
    Таа какво бихте ми казали за това престъргване и има ли въобще полза някаква от него?

    Извинявам се ,ама с търсачката не намерих подобна тема
    sigpicAlfa 145 1.4TS, '98

  • #2
    по принцип ако барабана има по-сериозен ръб, се пристъргва, но на мен ми се струва че не са ти монтирали накладките като хората. има там един механизъм за самонастройка с който може да не са се справили.
    точка

    Comment


    • #3
      И на мен ми се струва, че необходимостта от престъргване е малко вероятна... Ако може нека някой друг да ги погледне.
      166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
      x145 1.6 boxer

      Comment


      • #4
        пристъргването си е почти задължително при смяна на накладки(задни),че иначе ще са нужни години да се самонастроят механизмите
        EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
        Suzuki GSXF600 99г.
        Bravo 1.9 8V Multijet

        Comment


        • #5
          Мойте ги стъргаха и нямаше проблем, ама с уговорката, че следващия път ше сменям накладките заедно с барабаните
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
          Audi A4 1.9 TDI

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
            Мойте ги стъргаха и нямаше проблем, ама с уговорката, че следващия път ше сменям накладките заедно с барабаните
            Не разбрах-това помогна ли?
            sigpicAlfa 145 1.4TS, '98

            Comment


            • #7
              Това с престъргването е интересна работа.Неможе да си с нови накладки и да нямаш спирачки отзад и това да е от ръб на барабаните.Този ръб, който се получава пречи да се извади лесно барабана,но от него не виждам как няма да има спирачки.Според мен в истински сервиз да я видят.УСПЕХ!!!
              Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
              Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
              Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
              Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

              Comment


              • #8
                Ръбът определено пречи.Аз се чудя обаче,как са наместили барабана без да го престържат,когато са сменили накладките.Така,че може наистина да не е от това проблема!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от sestrata_na_tonov Покажи съобщение
                  Не разбрах-това помогна ли?
                  В моя случай я закарах с много изтъркани накладки и както се оказа и барабани и майстора решил, че има нужда да се минат малко ПРЕДИ да сложи новите накладки. Не е сериозно да ти връщат колата с неработещи спирачки според мен.
                  Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                  Audi A4 1.9 TDI

                  Comment


                  • #10
                    Полезно е !!!

                    Колежке! В твоя случай вероятно е необходимо да престържат барабаните на струг, защото при дори 1мм. ръб демонтажа на барабана е много трудно,както и монтажа на нови накладки! Мога само да гадая, защо това в сервиза не са го направили?Може би не са могли да ти демонтират барабаните/поради този ръб/, или защото не са имали струг за да извършат тази простичка стругарска операция! И моя съвет е да избереш друг сервиз, където могат да свършат това и няма да имаш проблеми с регулиране на задните спирачки! Успех!
                    Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря на всички за съветите!Утре евентуално ще падне разглобяване и...каквото стане това!Пожелайте ми успех!
                      sigpicAlfa 145 1.4TS, '98

                      Comment


                      • #12
                        ако трябва да сме точни, би следвало да се измери диаметъра на барабана, и ако е извън допустимият максимум да се сменят

                        проблем имаш с крачната или ръчната спирачка, или с двете
                        ако проблема е само с крачната, то проблема може да е в регулатора на спирачното усилие на задният мост-а.к.а кантара

                        Comment


                        • #13
                          Днес доста работа падна!Успяхме да разглобим единия барабан и проблема се оказа блокирало спирачно цилиндърче.Сменихме го и сега всичко е ок!Следва разглобяване и на другия барабан,за да се разбере дали там проблема е същия.
                          Благодаря на Тонов за оказаната помощ!
                          Attached Files
                          sigpicAlfa 145 1.4TS, '98

                          Comment


                          • #14
                            И да се похваля успяхме да оправим и другия барабан, като държа да отбележа че по-голямата част от работата този път свърших аз
                            Оказа се че нито един от барабаните не се е нуждаел от престъргване,явно просто в сервиза са се чудели как да ме излъжат.
                            Остава само да оправим и ръчната...надявам се скоро...иначе спирачките ми вече са супер!!!
                            sigpicAlfa 145 1.4TS, '98

                            Comment


                            • #15
                              браво за успеха, ние в Тонов не сме се съмнявали
                              често се случва при барабанните спирачки да има нужда от смяна на цилиндърчета. те не са скъпи и лесно се вижда в какво състояние са. ако не работи от едната страна, в другия край си изплюва маншончето.
                              колкото до ръчната, там е въпрос на елементарна настройка и си в джаза.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X